לעמוד בקצב הייצור ולהגביר אותו במינימום תקלות

כך אנו נותנים שירות מהיר ואפקטיבי ללקוח:
- אבחון מקור הבעיה
- בדיקת ההתכנות לתיקון
- איתור הרכיב האופטימלי והזמנתו
- התקנת הרכיב במכונה
- משלוח מהיר ללקוח
- שמירה או הגדלת קצב הייצור
כשאנו מתקנים מכונה, אנו מזהים בעיות אחרות שגרמו לאותו הכשל. במקרים כאלה, אנו בודקים עבור הלקוח חלקים אחרים במכונה שאולי גרמו לכשל, ומטפלים בהם לאלתר. אנו חוסכים ללקוח תסכול ומאמץ, ובמקום שאותו חלק יתקלקל בשנית, אנו מטפלים בתקלה מהשורש.
כשמתמודדים עם תקלה במכונה, וצריכים ייעוץ אלקטרוני בעניין המכונה, מתקשרים אלינו ונעזרים בנו לגבי התפעול השוטף ועבודת המכונה.
באילו מקרים פונים אלינו?
קו ייצור הדורש פתרון מהיר
תיקוני מכונות דחופים הדורשים קו עבודה רציף ומהיר בפתרונות יצירתיים.
מוצרי END-OF-LIFE
הפסיקו לייצר את החלק והמכונה עדיין תקולה, ללא פיתרון שנראה לעין? אנחנו מבצעים גם הנדסה לאחור ודואגים לעבוד במתודולוגייה נכונה, השומרת על החלקים לאורך זמן.
בדיקות ללא התחייבות לשיפור ביצועים
אנחנו נבצע בדיקה ללא כל התחייבות מצידך, ולאחריה תקבל הצעת מחיר. תמחור העבודות מתבצע על הערכת זמן נדרש ועלות רכיבים, באופן הזה הלקוח יודע את המחיר מראש ויקבל החלטה כלכלית מהירה. ככלל מחירי התיקון ביוניר לא יעלו על 50% ממחיר חדש.
איך גרמנו ללקוחות לשפר ביצועים
אנו שומרים על חיסיון לקוחותינו
אחד מלקוחותינו הביא חלק לתיקון – וכרגיל, כל חלק הוא חידה, ואנחנו לא מכירים את החלק. בתעשייה יש מיליוני חלקים, בניגוד למוסכים, למשל. אם ראית יונדאי, אז ראית. תדע לתקן תמיד. כל עולם הוא עולם ומלואו. בדקנו את החלק לעומק ואת הפתרון שהוא מייצר עבור הלקוח שלנו. במצב בו הלקוח שלנו פנה אלינו, הוא קיבל הצעת מחיר דומה וזמן אספקה של שבועיים..זה כמובן ימנע ממנו לחזור לעבודה מהירה. התיקון ב’יוניר’ מיידי, מהיום להיום. במיומנות גבוהה ובלחץ זמן, הלקוח חזר לייצר תוך 24 שעות.
מנענו ממנו הפסד של מאות אלפי שקלים, ואולי גם לקוחות עתידיים שיעברו למתחרים בגלל חוסר זמינות.
במקרה אחר, אנחנו עוזרים ללקוחות להרוויח יותר על ידי עזרה בחיזוק מערך הייצור. בתפקוד של אחד מהמאפיות הגדולות ביותר בארץ, הגדלנו את מערך הייצור ב-40% מאותה מכונה בדיוק עם שדרוג קטן של הכרטיס האלקטרוני שלה. הקטנו זמני ‘מנוחה’, והצלחנו לגרום לה להרוויח יותר כסף. אל דאגה – גם הצלחנו לייצר סיסטמה שלא שוחקת את המכונה יותר.
מקרה בו אי אפשר להשבית מכונה, ו”אי אפשר” לתקן אותה: פס ייצור שעובד ומייצר לשוק הקמעונאי. תיקון של אותו חלק לוקח בדרך כלל שבוע – לאפיין את החלק, להרכיב, להזמין חלק מחו”ל ומצאנו פתרון מיוחד עבורו. תיאמנו שירות מהיר: פירקנו את המכונה, אפיינו את החלק והזמנו את החלקים הרלוונטיים, ע”מ שהקו של הלקוח יכול יהיה להמשיך לעבוד. אחרי שהחלקים הרלוונטיים הגיעו, השלמנו את התיקון ושמרנו על רצף תפעולי, לתקן את החלק במכונה ולעבוד ברצף ולשביעות רצון לקוחותיו. במקרים מסוימים בהם הלקוח לא יידע להרכיב את החלק במכונה, אנחנו נותנים את השירות של הרכבת החלק עד המפעל.

אודותינו
לרשותנו מעבדת אלקטרוניקה מצוידת במכשור מתקדם וצוות מומחים יוצאי תעשיית ההייטק עם עשרות שנות ניסיון בתיקון חלקי מכונות עד רמת הרכיב.
לקוחותינו מסתייעים בנו כדי לתקן מודולים ורכיבים שאינם נתמכים על ידי היצרן, כדי לקצר זמני אספקה, חיסכון בעלויות ותיקוני RMA.
אנו מתקנים בין היתר:
- כרטיסים אלקטרוניים
- ספקי כח
- מערכות בקרה ודרייברים
- מסכי מגע תעשייתיים
- מחשבי מכונה
- עבודות הלחמה ו-Rework
- תיקוני מכונות וכרטיסים אלקטרוניים נוספים
שדרת הניהול

ניר ארנסטי
מנכ"ל משותף, הנדסאי אלקטרוניקה, בעל ניסיון של 30 שנה באחזקת ציוד, ניהל מעבדות אלקטרוניקה וכייולים בחברות אינטל, ניומוניקס ומיקרון

יוסי חלפון
מנכ"ל משותף, מהנדס מכונות בעל ניסיון של 30 שנה, (B.S.c) בפיתוח, ניהל פיתוח מכאני במספר חברות מובילות (HP - סאיטקס, אורבוטק, נור).